GWARANCJA PRODUCENTA
- Większość produktów oferowanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach tehnica.pl. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta.
- Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów na terenie Polski. Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
- Bieg gwarancji producenta zaczyna się od momentu wystawienia dokumentu zakupu lub od momentu aktywacji urządzenia, w przypadku elektronicznych systemów gwarancji producenta.
Tehnica.pl jako sprzedawca może pośredniczyć między użytkownikiem a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji jest przyjmowane na podstawie formularza reklamacyjnego: dzial@reklamacji.pl. W celu usprawnienia procesu związanego z zarejestrowaniem nowej reklamacji, prosimy o podanie w formularzu numeru zamówienia oraz numeru dokumentu zakupu, z którego pochodzi uszkodzony produkt oraz opisanie jego usterki. Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki przez nasz magazyn serwisowy mieszczący się w Krakowie.
Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika. Termin rozpatrzenia reklamacji przez firmę tehnica.pl wynosi 14 dni od chwili przyjęcia towaru. Wszystkie produkty, mające gwarancję są wysyłane bezpośrednio do dystrybutora lub producenta danego sprzętu, jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa sprzętu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony do 28 dni roboczych. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta.
GWARANCJA SERWISOWA
- Centrum Smartfonów z siedzibą w Krakowie, adres biura: Tadeusza Romanowicza 17, posiadający NIP: 6832089203, REGON: 363939279, telefon kontaktowy: 123848157, adres e-mail: sklep@tehnica.pl, zwany dalej „Sprzedającym” albo „Gwarantem” gwarantuje w okresie gwarancji sprawną pracę zakupionego u niego Produktu, który nie jest objęty gwarancją producenta.
- Produkt objęty jest gwarancją naliczanymi od daty wydania przedmiotu Kupującemu na okres 24 miesięcy na urządzenie główne, 3 miesiące na baterie, kable i ładowarki, zwanymi dalej „okresami gwarancji”.
- Ochrona gwarancyjna dotyczy jedynie wad i defektów produkcyjnych powstałych z przyczyn tkwiących w przedmiocie sprzedaży oraz objawiających się wadliwym działaniem mechanicznym Produktu.
- Gwarancja Sprzedającego obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
- Sprzedający zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad fizycznych, jeżeli wady urządzenia głównego lub jego poszczególnych akcesoriów ujawnią się w okresie gwarancji. Klientowi przysługuje żądanie dostarczenia przedmiotu sprzedaży wolnego od wad, jeżeli w terminie gwarancji dokonane zostały co najmniej 4 jego naprawy, a przedmiot sprzedaży jest nadal wadliwy.
- Klient składający reklamację z tytułu gwarancji powinien dostarczyć wadliwy przedmiot wraz z czytelnym dowodem zakupu, opisem reklamacji i danymi teleadresowymi Kupującego, na koszt Sprzedającego pod adres:
Centrum Smartfonów
UL. TADEUSZA ROMANOWICZA 17
30-702 KRAKÓW - Termin wykonania obowiązków gwarancyjnych przez Sprzedającego wynosi 60 dni.
- Gwarant odmówi zrealizowania żądań Kupującego wynikających z niniejszego dokumentu, w przypadku gdy:
- stwierdzi mechaniczne, chemiczne, termiczne uszkodzenia spowodowane przez nabywcę,
- uszkodzenia i wady powstały na skutek używania i przechowywania przedmiotu sprzedaży niezgodnie z instrukcją obsługi,
- naprawy podjęto przez nabywcę we własnym zakresie
- wymieniono samowolnie poszczególne elementy sprzętu na nieoryginalne lub używane.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszą Gwarancją mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku gdy:
- wada powstała na skutek zwarcia instalacji elektrycznej, która nie została wywołana nieprawidłowym działaniem produktu,
- usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją bądź użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi.
W przypadku, gdy korzystający z gwarancji zgłasza nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd okoliczności czym powoduje wyrządzenie gwarantowi szkody, może zostać zobowiązany do jej naprawienia. Sprzęt w takim przypadku jest odsyłany również na koszt kupującego.
Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.
Klient jest zobowiązany do archiwizacji danych znajdujących się na reklamowanych nośnikach we własnym zakresie, firma tehnica.pl nie bierze odpowiedzialności za utratę danych, jak i nie gwarantuje ich odzyskania.